Casedemarcat.eu avertizeaza comerciantii ca de la 1 august 2018 nu se mai utilizeaza case de marcat de tip vechi

de Redactie Hit.ro | 12 octombrie 2017

 

AttoSOFT este compania ale  carei servicii sunt prezentate pe site-ul https://www.casedemarcat.eu/. De peste 20 de ani, compania a ramas fidela aceluiasi deziderat: dezvoltarea unui sistem informatic modern, inovativ si flexibil in acelasi timp, care sa ofere toate informatiile necesare in timp util pentru lansarea deciziilor”. Viziunea companiei si-a dovedit eficienta prin faptul ca in momentul actual, mai mult de 350 de firme din Romania utilizeaza in conditiile cele mai bune sistemul informatic oferit de aceasta. De astfel, compania pune la dispozitie module pentru toate domeniile de activitate:

 

§     Afaceri de comert en-gross;

§     Afaceri de distributie;

§     Afaceri de retail;

§     Afaceri de productie;

§     HORECA;

§     Servicii.

 

Pe langa faptul ca  detine echipe specializate de programare, implementare si helpdesk, AttoSOFT isi informeaza in mod permanent utilizatorii in legatura cu cele mai noi tendinte de pe piata de profil, legislatie si alte aspecte deosebit de importante. Spre exemplu, inainte cu cateva luni de a intra in vigoare obligativitatea impusa prin lege de a nu se mai utiliza case de marcat de tip vechi, asa cum era prevazuta pana la modificarile ulterioare, compania a subliniat acest aspect printr-o campanie pe care a desfasurat-o online.

 

Intre timp, termenul a fost schimbat, insa AttoSOFT continua sa isi informeze clientii in legatura cu orice aspect nou care apare. Daca inainte de OUG nr. 20/2017, termenul limita era 1 octombrie 2017, azi este 1 iunie 2018. Chiar si in acest context, in cunostinta de cauza, clientii companiei si nu doar acestia, au timpul necesar sa decida asupra tipului de echipament fiscal necesar si asupra furnizorului cu care sa lucreze.

Asadar, Guvernul a modificat inca o data calendarul de inlocuire a caselor de marcat. Ceea ce inseamna ca 1 august 2018 reprezinta termenul final de implementare a caselor de marcat echipate cu jurnal electronic, in cazul tuturor operatorilor economici. Potrivit OUG nr. 20/2017, pentru reglementarea unor masuri fiscal-bugetare si modificarea si completarea unor acte normative, companiile mari si mijlocii au un termen comun diferit pentru implementarea masurii, fata de firmele mici. Astfel, firmele mari si mijlocii au ca termen comun 1 iunie 2018.

In alta ordine de idei, AttoSOFT va continua sa ofere case de marcat fiabile, capabile sa satisfaca toate exigentele legate de calitate. In alegerea acestora, clientii sunt consiliati de specialistii care isi desfasoara activitatea in cadrul companiei. Odata cu achizitionarea casei de marcat, clientul va beneficia gratuit de:

§     Serviciul de fiscalizare a casei de marcat;

§     Serviciu de instalare a casei de marcat;

§     Serviciu de instruire a personalului in vederea utilizarii.

De asemenea, la achizitionarea unei case de marcat, clientul va beneficia de service-ul in garantie si service-ul post garantie,  ambele realizate in mod eficient si cu operativitate. Casele de marcat AttoSOFT beneficiaza de cel mai bun raport pret/calitate.

 

Toate produsele pe care compania le detine in oferta pot fi comandate online sau in magazinele fizice din Bucuresti si Galati. Pe site-ul companiei se poate vizualiza o gama larga de case de marcat si alte accesorii POS, create special pentru a imbunatati orice tip de afacere.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google