Acestea sunt mutările câștigătoare pe care le pot face administratorii din zona de e-commerce în 2017!

de Redactie Hit.ro | 28 martie 2017

Piața românească de e-commerce a depășit două miliarde de euro în 2016, pe semne că sectorul de retail online începe să devină din ce în ce mai competitiv. Am extras cele mai populare tendințe ale ultimelor luni din lumea comerțului electronic, pentru a anticipa care sunt cele mai bune practici de urmat în acest an.

Vom vorbi și despre un portal care oferă îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte pentru femei și bărbați, extrăgând alegerile cele mai populare din ofertele mai multor magazine online din România, bazându-se pe o tehnologie care începe să devină din ce în ce mai populară pe web.

Comunicarea prin intermediul rețelelor de socializare

Comunicarea prin social media a devine din ce în ce mai agreată de clienți. De foarte multe ori se întâmplă ca utilizatorii să nu mai aibă răbdare să ia legătura cu companiile prin metodele tradiționale – care li se par a fi poate mult prea lente și ineficiente pentru nevoile lor.

Interacțiunea dintre client și companie poate fi pozitivă, negativă sau neutră. Spre exemplu, poate fi vorba despre transmiterea unui feedback pozitiv, de reclamarea unei nemulțumiri sau de transmiterea unui mesaj neutru, cum ar fi un simplu „mulțumesc” sau raportarea unui bug.

Indiferent de situație, consumatorul dorește să-și facă auzite mesajele într-o manieră cât mai directă. De aceea, este recomandat ca mesajele automatizate din spatele platformelor de social media să nu persiste la infinit. După ghidarea inițială către departamentul cu pricina (acolo unde este cazul), clientul trebuie să primească un răspuns uman și nu doar mesaje robotice. Chimia între companie și client se formează tocmai atunci când acesta are impresia că este băgat în seamă!

 

Eficiența sporită a aplicațiilor web

Ideea aplicațiilor dedicate pentru un anume sistem de operare nu mai este chiar atât de „la modă” precum în ultimii ani. Datele interne ale multor companii au indicat faptul că utilizatorii încep să se plictisească de aplicațiile lor după aproximativ o lună de zile.

Pentru a evita această „deconectare prematură” a clienților, companiile se orientează mai nou către aplicațiile web, care rulează direct din navigatoarele web ale computerelor, tabletelor sau smartphone-urilor. Aplicațiile web facilitează implementarea tuturor funcțiilor pe care le puteau oferi aplicațiile dedicate, reducând în același timp costurile pentru proiectarea și menținerea lor.

 

Folosirea tehnologiilor atractive pentru situația actuală a utilizatorilor de internet

Stylish Circle este un proiect îndrăzneț care se bazează pe una dintre tehnologiile care vor deveni extrem de populare la nivel mondial în acest an. Pe lângă clasicele PHP și SQL, portalul a fost conceput cu ajutorul AngularJS: un framework susținut de Google care încapsulează șabloane și cod în componente reutilizabile.

Dacă știi germană, vizitează, schuhe. După cum vezi, site-ul și aplicația au fost cu ușurință adaptate pentru a răspunde acelorași tipuri de nevoi din alte piețe. Tehnologia modernă vine la pachet cu astfel de avantaje inedite. Același lucru a fost realizat fără mari eforturi și bătăi de cap pentru piața americană: looking to buy some shoes?

 

Majoritatea traficului pe internet este mobil. Utilizatorii se așteaptă ca totul să devină din ce în ce mai simplu și rapid. Singura variantă pentru a ține pasul cu concurența în această piață ultra-dinamică este să rămâi în permanență la curent cu ultimele tendințe și tehnologii!

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google