4,2 milioane romani vor sa cumpere cel putin un produs de Black Friday

de Redactia Hit | 20 noiembrie 2013

Black Friday se bucura de cea mai mare notorietate in segmentul de varsta 18 - 24 de ani, peste 60% dintre tineri fiind cu ochii pe reduceri. In timp ce informatia este aproape in mod egal receptata de barbati si de femei, in ceea ce priveste decizia de cumparare barbatii sunt lideri, potrivit unui studiu publicat de Daedalus Millward Brown.

Aproximativ 17% dintre respondentii barbati au afirmat ca vor cumpara cu siguranta, in timp ce 10% dintre femei au luat deja aceasta decizie

De Black Friday, pe 22 noiembrie, barbatii sunt mai hotarati sa cumpere decat femeile Black Friday se bucura de cea mai mare notorietate in segmentul de varsta 18 – 24 de ani, peste 60% dintre tineri fiind cu ochii pe reduceri; in timp ce informatia este aproape in mod egal receptata de barbati si de femei, in ceea ce priveste decizia de cumparare barbatii sunt lideri. Aproximativ 17% dintre respondentii barbati au afirmat ca vor cumpara cu siguranta, in timp ce 10% dintre femei au luat deja aceasta decizie.

Notorietatea evenimentului Black Friday, anuntat anul acesta pe 22 noiembrie, a crescut pe piata romaneasca. Aproximativ 4,2 milioane de romani si-au manifestat intentia de a face cumparaturi cu ocazia Black Friday, in contextul in care aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului. Aproximativ 17% dintre respondentii barbati au afirmat ca vor face "cu siguranta" cumparaturi de Black Friday, in timp ce 10% dintre femei au luat deja aceasta decizie. "Probabil ca voi cumpara" a fost raspunsul dat de 41,3% dintre barbati si de 42,6% dintre femei.

Cel mai ridicat grad de notorietate a fost inregistrat in segmentul de varsta 18 – 24 de ani, unde 60,9% din respondenti au auzit de Black Friday, urmat de segmentul 25 – 34 de ani (58,5%).

Lista de cumparaturi a femeilor

  1. Electrocasnice mici (45,3%)
  2. Haine (27,5%)
  3. Televizoare (14%)
  4. Incaltaminte (12,8%)
  5. Laptopuri (8,8%)
  6. Telefoane mobile (8%)
  7. Masini de spalat (7,3%)
  8. Ingrijire personala (6,2%)
  9. Frigidere (6%)
  10. Cosmetice (5,4%)

Lista de cumparaturi a barbatilor

  1. Electronice si accesorii auto (26,1%)
  2. Televizoare (23,2%)
  3. Haine (17,3%)
  4. Telefoane mobile (14,3%)
  5. Laptopuri (14,1%)
  6. Tablete (7,8%)
  7. Frigidere (7,3%)
  8. Incaltaminte (6,3%)
  9. Componente PC (6,1%)
  10. Masini de spalat (5%)

Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ de 2.000 de respondenti din mediul urban si rural, cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani, cu acces la telefon mobil. Studiul a fost realizat telefonic in perioada: 8-13 noiembrie. Eroarea de esantionare a studiului este de +/-2,2%.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: black friday 2013 studiu black friday daedalus studiu black driday
spacer
Opiniile cititorilor
spacer