Unreal Engine 4.1: cum ar putea Linux-ul sa intre in sfarsit in zona gaming-ului in acest an

de Radu Eftimie | 9 aprilie 2014

Unreal a anuntat ca Unreal Engine 4.1, care va fi lansat peste doar cateva saptamani, va oferi suport complet pentru SteamOS si Linux (si nu numai).

Anuntul, odata devenit realitate, va insemna ca dezvoltatorii de jocuri, atat cei de titluri indie cat si AAA (jocurile cu bugete mari de dezvoltare) isi vor putea concentra atentia si asupra platformelor amintite mai sus, ceea ce poate fi echivalentul unui pas semnificativ in gaming-ul Linux, blamat ani de zile pentru oferta extrem de saraca.

Dezvoltarea de jocuri pentru Linux ar putea insemna ca anul acesta multi utilizatori care resimteau lipsa unor titluri interesante din sistemul de operare open source ar putea imbratisa, in defavoarea altor OS-uri reprezentative (mai are rost sa le numim?), diverse distributii Linux.

Ce inseamna Unreal Engine 4.1 pentru dezvoltatori? Inseamna ca pentru 19 euro abonament lunar pot avea acces la Unreal Editor, Codul Sursa C++, template-uri de jocuri si sample-uri.

Sursa: Extremetech

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: unreal engine 4 1 steamos unreal engine 4 1 linux unreal linux gaming udk 4 1 abonament
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google