Twitter si Cover: vor fi smartphone-urile mai inteligente?

de Bogdan Constantinescu | 10 aprilie 2014

Nu putini au fost cei care s-au intrebat ce urmareste Twitter cand au auzit ca reteaua de socializare si-a adaugat in portofoliu Cover, adica o companie care produce un lock-screen pentru Android.

Cel mai simplu raspuns este ca Twitter urmareste sa realizeze propriul lock-screen, ceva in genul lui Facebook Home. Si aici lucrurile sunt discutabile, nu doar pentru ca nu pare neaparat o idee stralucita, ci pentru ca inclusiv Facebook Home a esuat in a fi un succes.

Desigur, Twitter a tot experimentat de-a lungul timpului, dovedind ca nu se teme de asta si nici nu s-a ferit vreodata sa incerce produse "trial" pe pielea utilizatorilor pentru a vedea care sunt directiile de dezvoltare pe care trebuie sa le adopte.

Lucrurile cu Cover nu vor sta asa de simplist, iar aplicatia poate fi mai mult decat un simplu lock-screen. Aplicatia poate fi una care sa invete nevoile si obisnuintele utilizatorului si sa comporte in functie de acestea. De exemplu, in clipa in care detecteaza ca utilizatorul este acasa ar putea afisa meniurile legate de Netflix sau Pandora, pentru a trece pe aplicatiile de tip business, email de exemplu, in clipa cand sesizeaza ca utilizatorul este la serviciu. In plus, Cover ar putea functiona inclusiv in zona de schimbare inteligenta intre aplicatii, desigur, si acest lucru contextual, bazat pe preferintele si modalitatea de operare a utilizatorului.

Speculatii, dar tot atatea posibilitati de dezvoltare. Deocamdata, tot ce stim cu precizie este ca Twitter a pus pariu pe Android, considerand ca acesta este sistemul de operare al viitorului si ca a anuntat ca este convinsa de faptul ca smartphone-urile pot deveni si mai inteligente. Nu ramane decat sa asteptam pentru a vedea cum va servi Cover aceste scopuri.

Sursa: Engadget

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: lock screen Android smartphone aplicatie Cover lock screen Twitter
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google