O noua alianta marca Microsoft, de data aceasta cu RIM

de Cristina Enescu | 4 mai 2011

Dupa ce a infiintat alianta cu Nokia, iata ca Microsoft anunta un nou parteneriat, de data aceasta cu Research in Motin (RIM). Intelegerea presupune ca Bing sa inlocuiasca Google ca motor de cautare by default in dispozitivele BlackBerry.

Microsoft are cu siguranta de castigat din alianta, insa este greu de estimat in ce masura este favorizat RIM.

Majoritatea analistilor din industrie sustin ca Redmond-ul si-a cumparat parteneriatul cu Nokia pentru suma de 1 miliard de dolari, iar potrivit speculatiilor, compania contribuie substantial si la veniturile RIM.

Cautarea mobila reprezinta noua zona de competitie, iar Microsoft detine singurul motor de cautare care isi poate masura fortele cu Google. Bing concureaza cu Google Search aproximativ in aceiasi masura in care Mac OS X concureaza cu

Windows – adica situandu-se pe un indepartat loc doi. Dar asa cum Mac castiga din ce in ce mai mult teren, si Bing pare sa cunoasca o crestere care pentru Google ar putea fi alarmanta.

Iar in clipa in care RIM va lansa BlackBerry-uri cu Bing si Nokia va incheia dezvoltarea smartphone-urilor Windows Phone 7, Microsoft ar putea sa castige o cota de piata destul de mare pe segmentul cautarii mobile.

Sursa

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google