GRAND THEFT AUTO IV - Review video [Xbox 360]

de Carmen Ivanov | 5 mai 2008

Toate acestea iti creeaza puternica senzatie ca esti cu adevarat intr-un oras viu. Desigur, Niko nu poate sa impuste si sa fure non-stop fara sa il vada si politia la un moment dat. Atunci incepe o urmarire ca in filme, care poate sa escaladeze pana la aparitia fortelor speciale si a elicopterelor politiei. Evident, cu cat sunt mai multi politisti pe urmele tale, cu atat e mai greu sa scapi de ei.

Arma nu rezolva de fapt nimic. In schimb, viteza maxima constructiva, da.

GTA IV reuseste cu succes sa fie nu doar... „GTA”, ci si sa concureze cu shooter-e sau jocuri de curse consacrate. Misiunile de shooting sunt foarte bine realizate (Niko se poate ascunde, poate trage dupa colt, poate folosi arma cu luneta, poate sari, se poate catara etc.). Inamicii nu sunt foarte inteligenti, insa cateodata sunt suficient de multi sa te puna in dificultate. Pe parte de curse, Grand Theft Auto IV sta fara probleme alaturi de un Need for Speed, mai ales atunci cand conduci un bolid exotic.

S-a mai terminat o zi de "munca".

La capitolul lucruri rele sunt destul de putine aspecte de remarcat, cateva dintre ele fiind imposibilitatea de a configura volumul sunetului diferentiat pe voci, motor, arme etc. (motiv pentru care fie nu mai auzi nimic, fie auzi tot la acelasi volum), precum si unele aspecte legate de grafica (Xbox 360 incepe sa isi arate varsta si nu de putine ori observi cum se incarca obiecte si texturi chiar in fata ta). De asemenea, jocul nu raspunde intotdeauna corect la comenzi: de exemplu, apesi Y pe controler sa urci intr-o masina, dar Niko decide sa o fure pe cea de langa si te trezesti deodata cu toata politia pe urmele tale, desi incercai doar sa te urci intr-un taxi. Dar toate acestea pot fi usor trecute cu vederea. Se spune ca GTA IV este cel mai asteptat joc al anului 2008 si e pe buna dreptate.

Liberty City in toata splendoarea (vedere in-game din elicopter)

Rockstar nu si-a patat renumele nici de data aceasta si a creat un joc incredibil de detaliat, cu o grafica superba, cu o atmosfera autentica Grand Theft Auto si cu o poveste care te va tine lipit de televizor sau monitor multa vreme de-acum inainte.

Si nu, inca nu se stie nimic despre varianta de PC.

Sursa: Hit.ro

Citeste in continuare 1 2 3 4