GRAND THEFT AUTO IV - Review video [Xbox 360]

de Carmen Ivanov | 5 mai 2008

Desi pe Xbox 360 si PS3 nu poti asculta propriile piese, posturile de radio sunt suficient de variate incat sa tina adrenalina la niveluri inalte sau, pur si simplu, sa te faca sa razi (cum este cazul celor mai multe talk show-uri si spoturi publicitare). Este imposibil sa nu te amuze stilul neprotocolar in care un animator radio te anunta ca mai intra niste reclame, ca sa se umple de bani postul la care lucreaza sau reclamele la copii modificati genetic si electroliti.

Armele din GTA IV ofera satisfactie la preturi cumsecade.

Ai mai multe posturi de radio pe care le poti asculta, poti alege radio un cu muzica oldies, rock sau hip- hop, sau, favoritul meu radio Vladivostok, la care poti asculta  muzica ruseasca. La capitolul multimedia este si internetul (Rockstar s-au muncit sa creeze un intreg Internet, special pentru GTA IV). Niko poate sa mearga la un internet cafe unde poate sa isi verifice mailul, poate vizita diverse situri si totodata poate lua chiar misiuni pe care le primeste pe email.

Detaliul grafic din GTA IV poate produce exces de saliva.

Intre misiuni, Niko Bellic se retrage in safehouse, un apartament din Liberty City unde poate sa doarma (deci sa salveze jocul), sa isi schimbe hainele sau sa se uite la televizor. In fata apartamentului se gaseste un loc de parcare unde isi poate pastra masinile preferate.

Posturile TV sunt pe aceeasi linie mucalita ca si posturile radio si te vei trezi ca ai mai pierdut un sfert de ora in casa in loc sa strivesti pietoni pe strada.

Taxiul in GTA IV - costisitor. Sosirea in viata la destinatie - negarantata.

Atuul principal ramane insa povestea extrem de detaliata, cu personaje conturate cu mare atentie: dealeri, rapperi, rusi psihopati, motociclisti barbosi, prostituate, agenti de politie corupti, agenti guvernamentali infiltrati si creditori dementi – cu greu poti spune ca exista o lume mai pestrita intr-un joc decat in GTA IV.

N1k0 B3ll1c pwns t3h c1ty.

Fiecare film de introducere in misiuni este regizat cu o atentie incredibila, cu unghiuri de filmare si iluminare de studio, iar personajele nu sunt simple papusi virtuale, ci chiar simti ca au trairi reale – se infurie, incearca sa „dea bine pe sticla”, sunt nebuni sau amenintatori. Nico este un tip pe care ajungi sa il simpatizezi (a luptat in razboi, din care s-a ales cu amintiri destul de  intunecate.

GTA IV este excelent ca shooter, racer, life sim, in orice combinatie.

GTA nu este GTA fara carnagiu pe strada. In continuare poti fura practic orice masina vezi (iar daca ai nevoie de o masina de politie sau de pompieri, de exemplu, nu trebuie sa le cauti – pur si simplu suni la 911 si vor veni masinile la tine). Pietonii au un comportament firesc (isi deschid umbrelele cand incepe sa ploua, raspund la telefonul mobil, urla si fug cand te vad ca asasinezi pe cineva in plina zi). Mai mult, vei vedea ca au o si vointa proprie: la un moment dat, din senin, un pieton a incercat ceva ilegal si un politist a inceput sa il urmareasca si sa traga in el cu arma din dotare! [continuare pe pagina 4]

Citeste in continuare 1 2 3 4
Recomanda   afisari

spacer