GRAND THEFT AUTO IV - Review video [Xbox 360]

de Carmen Ivanov | 5 mai 2008

De exemplu, Corvette se numeste Coquette (a fost folosit pana si acelasi corp de text ca cel din realitate). Masinile, dar si pietonii si celelalte obiecte din GTA IV se comporta mai realist decat in jocurile anterioare ale seriei, multumita noului motor fizic Euphoria implementat in joc. Condusul prin oras va ocupa cea mai mare parte din timpul de joc si, de cele mai multe ori, functioneaza reteta „film de introducere in misiune” – „condu pana la obiectiv” – „omoara-i pe toti”.

Riding shotgun

Pentru a pastra legatura cu zecile de personaje din joc, Niko are acum la dispozitie un telefon mobil, prin care poate obtine noi misiuni, curse de masini si intalniri cu diferite personaje feminine in scop... recreational (de obicei terminate cu o cafea usor calduta – vezi scandalul Hot Coffee si pornografie din GTA San Andreas).

Relaxare pentru un sarb stresat

GTA IV nu trebuie sa fie doar violenta 24 din 24. Rockstar au implementat si o componenta sociala, care presupune intretinerea realitiilor dintre Niko si celelalte personaje, cam ca in viata reala: iesi la restaurant, la cabaret, la un bar de striptease, bowling, biliard, darts sau la un simplu hamburger. Daca refuzi invitatiile celorlalti, relatiile tind sa se deterioreze, dar daca iti tii prietenii fericiti, vei avea parte de ajutorul lor in momente cheie.

Homie gangsta rappa busta

Misiunile se incheie cu cativa dolari in plus in contul lui Niko, la inceput foarte putini, apoi din ce in ce mai multi.  Banii din GTA IV pot fi folositi pentru a cumpara arme, munitie, vesta antiglont, haine si accesorii (ochelari de soare si sepci) de la magazin, precum si pentru taxiuri care te pot duce instantaneu dintr-o parte in alta a orasului, taxe la bariera, acces la Internet Cafe etc.

La parcarea masinii, se recomanda incuierea inutila a portierei.

In bunul stil Rockstar, lumea din GTA IV devine cu adevarat credibila si multumita intregului amestec de reclame radio, muzica, graffitti si voci de calitate cinematografica. [continuare pe pagina 3]

Citeste in continuare 1 2 3 4