Optimizarea unui landing page (Infografic)

10 aprilie 2015

Fiecare marketer isi doreste ca un landing page sa converteasca cat mai multi vizitatori in lead-uri. Asa cum am mai spus si intr-un articol mai vechi, un landing page iti ofera posibilitatea sa culegi cat mai multe informatii de la vizitatori prin intermediul unui formular. Pentru client, este o pagina unde "aterizeaza" dupa ce a dat click pe o reclama sau pe un link.

Scopul acestui landing page este sa pastrezi clientul acolo, sa nu-l trimiti in alte pagini pentru ca altfel risti sa il pierzi definitiv. Deci nu ii dai link-uri catre alte pagini web, nu il pui sa dea click pe alte butoane – scopul este sa-l determini, prin ceea ce ii prezinti in interiorul landing page-ului, sa-si lase datele de contact si informatiile care te intereseaza si apoi sa-l contactezi, pe mail sau telefonic, pentru a-l convinge sa cumpere produsul respectiv.

Iar pentru a fi sigur ca vei capta toata atentia potentialului client, acest landing page trebuie sa respecte cateva reguli simple.

Cititi in continuare si vedeti infograficul pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: optimizare landing page ghid eficientizare landing page marketing online
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google