Inbound Marketing: ce inseamna si cat de important este conceptul

21 martie 2014

Internetul a schimbat fundamental modul in care oamenii gasesc, descopera, impart, cumpara si se conecteaza.

Inbound Marketing-ul se bazeaza pe conceptul de a castiga atentia prospectilor si a face compania mai usor de gasit online creand continut de valoare. In opozitie, vanzarile prin telefon, reclamele postale, reclamele la radio, vanzarile prin brosuri si alte forme de reclama traditionala sunt considerate outbound marketing.
Incepand cu 2006, inbound marketing-ul a devenit cea mai eficienta metoda de a face business online, care se focuseaza pe a crea continut de calitate, continut care aduce oamenii catre afacerea  si produsele tale, unde ei isi doresc sa fie. Prin unirea continutului pe care il publici cu interesele clientului, atragi in mod natural trafic pe care poti sa-l convertesti si sa inchei o afacere in timp.

Ce este Inbound-ul?

Arata ca iti pasa iar inbound-ul este despre crearea si impartasirea continutului cu lumea. Creand continut special croit pentru clientii doriti, inbound-ul atrage prospecti calificati pentru business-ul tau si ii va determina sa se intoarca pentru mai mult.

Crearea de continut targetat care va raspunde intrebarilor si nevoilor clientului, marketing targetat care personalizeaza interactiunea clientului cu compania ta, iar fiecare etapa cere diferite actiunie de marketing. Cu cate inveti mai multe despre lead-urile tale cu atat mai bine iti poti personaliza mesajele pentru nevoi specifice. Prin natura sa, inbound marketing-ul se face pe mai multe canale, deoarece aduce oamenii acolo unde doresti prin canalele prin care vrei sa interactioneze cu tine. Integrarea iti permite, cu ajutorul verificarii continului si a instrumentelor de analiza, care lucreaza impreuna si care iti ofera ocazia sa te concentrezi pe a districui continutul in locul si la timpul potrivit.

Atrage

Nu iti doresti doar trafic pe site-ul tau ci iti doresti un trafic de calitate. Iti doresti ca oamenii care iti sunt cel mai probabil lead-uri sa iti devina clienti si in final consumatori fericiti. Cine este clientul potrivit? Pentru inceput va trebui sa va definiti clientul ideal (buyer personas)  care cuprinde obiectivele, provocarile, punctele slabe, obiectii comune ale produselor si serviciilor, precum si informatii cu caracter personal si demografice  impartite intre toti membrii acelui tip particular de client. Clientul tau este acea persoana in jurul caruia intreaga ta afacere este construita.

Cititi mai mult despre Inbound marketing pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: inblound marketing concept inbound online online marketing
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google