Importanta analizei datelor unei campanii online

de Catalin Nedelcov | 17 decembrie 2014

Imagineaza-ti pentru cateva clipe o camera plina de copii. Cam de 7-8 ani. Se joaca si sunt fericiti, veseli si nu au nici o grija. Si apoi, in camera intra invatatoarea  care le spune ca trebuie sa se opreasca din joaca pentru a-si face lectiile. Care crezi ca este reactia lor? "Aaaaa, acum? Nu se mai poate putin? Peste 5 minute?"

Aceasta este reactia tuturor oamenilor de marketing cand trebuie sa se apuce de analiza datelor. Este clar pentru ei ca este un task important, este clar ca este un task urgent si cu toate acestea este departe de creativitatea pe care-si doresc sa o realizeze in fiecare zi.

Analiza datelor unei campanii online reprezinta macazul intre o campanie buna si una exceptionala.

Dar care ar fi principalele criterii de analiza? Cum analizam o campanie? De unde incepem?

Analiza poate sa inceapa in doua moduri: fie pornind de la obiectivele campaniei fie pornind de la implementarile realizate. Daca analiza o facem din punctul de vedere al obiectivelor, atunci trebuie urmarite ratele de conversie ale fiecarui pas al campaniei, incepand cu obiectivul final, apoi sursa din care a venit acesta, si tot asa pentru a stabili care este canalul care livreaza cel mai bine o campanie.

Cititi mai mult despre "Importanta analizei datelor unei campanii online" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: campanie marketing online analiza campanie online rata de conversie campanii online
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google