Ghid util pentru crearea de continut vizual atragator pentru social media (Infografic)

2 aprilie 2015

Iti doresti cu siguranta mai multe vizualizari, click-uri, share-uri si per total mai mult angajament prin intermediul postarilor tale in social media. Si nu esti singurul aflat in situatia aceasta.

A posta continut vizual este unul dintre lucurile importante pe care poti sa le faci ca sa-ti imbunatatesti strategia in social media. O strategie de succes ar include poze, video-uri sau imagini cu infografice sau alte tipuri de grafice utile.

Nu trebuie sa se inteleaga ca trebuie sa postezi orice imagine, doar de dragul de a pune ceva, este cea mai buna metoda pentru a-ti optimiza prezenta in social media. Este important ca vizualurile tale sa fie convingatoare, relevante si sa contina informatii corecte.

Pentru a te ajuta sa creezi continutul vizual de care ai nevoie, QuickSpout a realizat infograficul de mai jos. Vei vedea care sunt tipurile de continut major, cele mai bune unelte pe care sa le folosesti pentru a crea un vizual original si ponturi pentru crearea celui mai bun si estetic design care sa incante privirile tuturor.

Cititi in continuare pe acest subiect si vedeti Infograficul pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: socail media vizual content vizual retele sociale optimizare social media
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google