Cum sa scrii mai eficient email-uri la locul de munca

5 martie 2015

Email-ul a devenit o forma primara de comunicare in lumea business-ului si aproape a inlocuit interactiunea fizica dintre interlocutori. Gandeste-te cu cati oameni ai interactionat pe email, fara a va vedea vreodata.

Mi se intampla frecvent sa trimit email-uri unor persoane care nu m-au cunoscut. Pentru ei, email-ul primit este prima impresie pe care si-o fac despre mine. Cum ma adresez, cum formulez o cerere, chiar si adresa mea de email poate afecta prima impresie.

Uneori te poti simti coplesit de volumul de email-uri pe care le primesti si la care trebuie sa raspunzi. Un angajat obisnuit petrece in medie 13 ore pe saptamana citind, administrand si raspunzand la email-uri. Asta ar putea inseamna ca petreci o treime din totalul orelor lucrate intr-o saptamana doar pe email.

Email-ul este o forma de comunicare ideala, doarece reduce timpul pe care l-ai petrece stand intr-o intalnire cu persoana respectiva, economiseste hartie si creeaza un istoric al conversatiilor.

Cititi in continaure despre "Cum sa scrii mai eficient email-uri la locul de munca" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: email eficient emailul perfect email interactiune online marketing
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google