Cum sa optimizezi email-urile pentru dispozitivele mobile: ghid pentru incepatori

4 iulie 2014

In ultimii ani, email-urile de pe dispozitivele mobile au cunoscut o crestere fulminanta. In timp ce acum sunt intr-un echilibru si se situeaza undeva la 45% din totalul email-urilor deschise, acum trei ani, acestea reprezentau doar 11% din deschideri – iar din aprilie 2011 asta inseamna o crestere de 309%.

Nu numai deschiderile pe mobile au crescut, dar acestea acapareaza deschiderile de pe desktop si webmail. Deschiderile de pe desktop au scazut cu 53% in ultimii trei ani si acum reprezinta doar 28% din totalul deschiderilor. In timpul aceleiasi perioade, deschiderile pe webmail au scazut cu 10% iar acum reprezinta doar 27% din totalul deschiderilor.

Aceasta crestere pe mobile a determinat multe branduri sa se intrebe daca nu ar trebui sa sara in “trenul mobilelor”, iar daca decid sa faca asta, ce masuri vor trebui sa ia pentru a fi “optimizati pentru mobil”. Cititi in continuare pentru a va da seama cum sa va croiti o strategie de email marketing pentru audienta de pe dispozitivele mobile.

Ce inseamna mobilul pentru mine?

Cand vine vorba de crearea unei campanii de email marketing de succes, in general, este vorba de publicul vostru. Despre ce tip de continut ar fi interesati? Cat de des doresc sa primeasca email-uri de la voi? Ce programe de email folosesc si ce dispositive pentru a citi email-urile?

Cand vine vorba despre a lua o hotarare pentru a mari rata cresterilor de dispozitivele mobile, raspunsul este cheia. Totusi, MarketingSherpa a aflat ca doar 31% dintre marketeri cunosc rata de deschidere pe dispozitivele mobile.

Cititi mai multe despre "Cum sa optimizezi email-urile pentru dispozitivele mobile: ghid pentru incepatori" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: optimizare email mobil email marketing webmail
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google