Cum sa iti cresti numarul de vizitatori cu 55% in 3 luni prin Content Marketing

23 aprilie 2014

Recunosc ca n-am inteles cat de important este contentul unui site, pana cand revelatia a venit de unde ma asteptam mai putin. In timp ce ma jucam cu baietelul meu de doar 4 ani, asteptandu-ma sa fie preocupat de roboteii lui albastri si de cat de sus poate sa sara Spiderman, el ma intreaba senin: "Ce este Teoria Relativitatii?". Acesta a fost momentul in care am inteles ce inseamna cu adevarat sa te surprinda un mesaj si sa iti acapareze toata atentia. Continutul unui site trebuie sa fie exact ca intrebarea neasteptata din partea unui copil mic: interesant, unic, neasteptat si captivant. Trebuie sa intreaca asteptarile previzibile si sa raspunda unei nevoi sau curiozitati.

Chiar asa se explica de ce strategia de promovare care functioneaza cu adevarat in prezent are o componenta critica, numita Content Marketing, adoptata deja de 60% dintre afacerile de succes care au inteles ca pozitionarea pe piata inseamna sa existi in mediul online si sa capeti cat mai multa vizibilitate, prin continutul cu care te apropii de utilizatori.

Un site cu un continut optimizat SEO ajunge sa isi creasca numarul de vizitatori cu pana la 55% in 3 luni. Iar cifrele care indica succesul adus de un Content Marketing de calitate nu se opresc aici.

Continutul de calitate este, in prezent, cea mai importanta resursa de marketing pentru toate companiile lumii. Pana la sfarsitul anului 2014, specialistii de la Google spun ca telul principal de business va fi Content Marketingul, "inima" succesului online al tuturor organizatiilor.

Ce beneficii aduce strategia de Content Marketing

Nu mai este un secret pentru nimeni faptul ca afacerile s-au mutat pe internet. Mediul online este acum principalul canal de atingere a publicului-tinta, de unde si necesitatea companiilor de a aduce continut de calitate pe site-ul lor. O buna strategie de Content Marketing aduce, in doar cateva luni:

  • Vizibilitate crescuta: castigarea unui numar de vizitatori cu 55% mai mare;
  • Nivel de incredere mai ridicat in randul clientilor: continutul online are o influenta cu 63% mai mare asupra deciziei de cumparare decat articolele dintr-o revista;
  • Castigarea loialitatii clientilor: 60% dintre cumparatori devin fideli unei companii, dupa parcurgerea continutului online asigurat de aceasta.

Daca doriti sa fiti contactati pentru a afla mai multe despre modul in care va putem ajuta noi cu Continutul Dumneavoastra, dati click AICI.

Nu sunteti inca convins de importanta Content Marketingului?

Alte statistici oficiale despre eficacitatea unei bune strategii de Content Marketing arata ca:

  • blogurile companiilor aduc cu 97% mai multe linkuri inbound decat alte companii fara sustinerea continutului online;
  • 37% dintre afaceristi recunosc ca blogurile/continutul site-ului propriu sunt cea mai importanta componenta a strategiei de vanzari;
  • continutul interesant, de calitate, se numara printre prime 3 motive pentru care oamenii urmaresc brandurile in social media;
  • 6 din 10 utilizatori de Facebook sau Twitter recomanda mai departe brandurile care se promoveaza pe platformele sociale;
  • blogurile cu continut optimizat ofera site-urilor companiilor cu 437% mai multe pagini indexate si cu 97% mai multe linkuri indexate (mai multe pagini si mai multe linkuri indexate inseamna castigarea unei "bucati" mai mari din piata online);

Continutul din social media creste semnificativ vanzarile. Statisticile arata ca 61% dintre companii isi atrag clientii pe LinkedIn, 67% pe Facebook si 53% pe Twitter. Un sondaj de specialitate a descoperit ca 63% dintre firmele chestionate si-au crescut eficacitatea de marketing cu ajutorul continutului optimizat pe site, blog si platformele de socializare.

O buna strategie de Content Marketing este, asadar, cheia succesului unui business si o conditie reala pentru cresterea vanzarilor, intarirea identitatii brandului si fidelizarea clientilor. Tot statisticile oficiala confirma faptul ca 70% dintre consumatori prefera sa cunoasca serviciile unei companii prin articole, decat prin reclame si 60% dintre acestia incep sa aiba o parere pozitiva despre un brand, dupa ce citesc continutul postat de aceasta pe site sau blog.

Serviciul de Content Marketing, disponibil si in Romania

Tendintele actuale in marketingul desfasurat in mediul virtual au dus la formarea departamentului de Content Marketing, care asigura acest serviciu important companiilor din Romania.

Echipa de specialisti in editare si optimizare SEO a continutului online furnizeaza  zilnic articole de calitate, care ajuta la o mai buna indexare, cresterea numarului de vizitatori si loialitatea acestora, atingerea unui public tinta mai larg si promovarea pe retelele de socializare.

Departamentul de Content Marketing este specializat in optimizarea SEO a rezultatelor in cele mai importante motoare de cautare (continut variat, in exclusivitate, subiecte de calitate si pe
domeniu care vor aduce trafic, vor ridica paginile site-ului in primele rezultate in cautarea Google si  il vor ridica deasupra concurentei).

Pentru mai multe detalii va stam la dispozitie, Va rugam sa ne contactati AICI

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google