Cum sa iti creezi un orar de postari pe retelele sociale

14 iulie 2014

Stii ca este important pentru afacerea ta sa urmareasca un program. Te ajuta sa faci lucrurile bine si asigura derularea evenimentelor intr-un mod clar si usor. Acelasi lucru se aplica si pentru retelele sociale.

Stabiliti ce retele sociale sunt importante pentru voi intainte de a incepe crearea unui program.

Cele mai multe companii folosesc cel mai mult Facebook-ul. Dar totodata poate vei vrea sa ai vizibilitate si pe Twitter, LinkedIn, Pinterest sau Google+, depinde de audienta la care vrei sa ajungi.

Daca nu esti sigur unde se afla audienta ta, tabelul de mai jos te poate ajuta.

Acum este momentul sa decizi cum vrei sa-ti imparti timpul.

Nu te gandi ca trebuie sa postezi noutati in fiecare zi si pe fiecare retea in parte. Nu trebuie!
Social media este despre calitate si nu despre cantitate. Asta este valabil cand vine vorba despre marimea audinetei pe care o ai, si mai este valabil cand vine vorba despre cantitatea de content pe care il distribui.

Iata cateva reguli de baza pe care sa le iei in considerare cand vine vorba de frecventa postarilor pe fiecare retea de socializare:

Cititi mai multe despre "Cum sa iti creezi un orar de postari pe retelele sociale" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: retele sociale programare postare facebook programare postare twitter marketing online
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google