Cum eviti pierderea clientilor atunci cand iti pleaca "omul de vanzari" (Infografic)

13 februarie 2015

De cele mai multe ori, procesul comercial al unui business tine, in primul rand, de relatiile pe care le au reprezentantii de vanzari. Este bine ca acestia sa isi cunoasca produsele sau serviciile pe care le vand, implicit afacerile prospectilor, dar lucrurile pot lua o turnura nu tocmai buna pentru afacere, daca un angajat care ti-a adus profit prin vanzarile facute decide sa plece din companie.

Ce se intampla in momentul in care acei angajati performanti in vanzari decid sa plece, cu tot cu clienti, in alta parte? Sa ne gandim la cazul in care un vanzator accepta un post similar intr-o companie concurenta si "ia" cu el portofoliul de clienti importanti. Acest lucru ar putea sa te ruineze daca segmentul de clienti vizat este critic pentru compania ta.

Aflati ca exista si situatii in care se pot evita aceste probleme, asa cum este ilustrat in infograficul de mai jos, conceput de cei de la ComLinked si pe care nu l-am ales in mod intamplator. De exemplu, managerul direct ar trebui sa cunoasca tot timpul pipeline-ul reprezentantilor pe care ii are in subordine si sa incerce sa creeze oportunitati prin care sa ii cunoasca personal pe viitorii clienti si sa construiasca o relatie proprie cu acestia.

Cititi in continuare pe acest subiect si vedeti infograficul pe MAILAGENT.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: marketing infografic vanzari mailagent cum pastrezi angajatii business critic
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google