Continutul relevant, cheia succesului in email marketing

de Redactia Hit | 12 decembrie 2013

Email marketing-ul este ieftin si aduce rezultate vizibile, insa trebuie gandit bine si cu atentie la detalii, altfel risca sa devina o resursa irosita.

Potrivit celor mai recente studii (Economist Intelligence Unit, Ascend2, Research Underwriters )  efectuate in State si Marea Britanie, emailul este in topul canalelor prin care ajungi cel mai bine la consumator, in orice etapa a procesului de cumparare. Iar continutul este cel care iti creste vanzarile.

Totusi, cei mai multi dintre oamenii de marketing inca simt o provocare in a face continut relevant si care sa ii determine pe destinatari sa se implice cumva.
Tactici simple si de succes in email marketing

Crearea de content relevant si atragator este inca cea mai grea incercare pentru marketeri, atat in B2B, cat si in B2C. In acelasi timp, este si cea mai de efect tactica in domeniu, alaturi de segmentarea bazei de date, integrarea emailului cu alte tactici si personalizarea mesajelor trimise prin intermediul emailului.

Cititi mai mult despre "Continutul relevant, cheia succesului in email marketing" pe MailAgent.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: marketing online mailagent mail agent content relevant
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google