Construirea unei baze de date pentru email marketing (Infografic)

3 aprilie 2015

Pentru majoritatea celor care lucreaza in domeniul marketing-ului online, a contrui o baza de date cu email-uri poate fi una dintre cele mai provocatoare sarcini. Asta nu inseamna ca trebuie sa fie o povara, atat timp cat urmezi niste reguli simple.

Bineinteles ca in ziua de azi este mult mai simplu ca cumperi o baza de date cu cateva sute de lei si sa speri ca totul va fi bine, cand de fapt lucrurile nu stau chiar asa.  Poti pata numele companiei si sa fii catalogat drept spammer, apoi iti vei pierde de tot increderea ca email marketing-ul functioneaza. El chiar are rezultate foarte bune, atata timp cat este facut cum trebuie!

Sunt de trei ori mai multi utilizatori de email fata de userii Facebook si Twitter la un loc (sunt aproximativ 2,4 miliarde de utilizatori de email la nivel global). Unele persoane au chiar si cate doua adrese de email la provideri de email diferiti.

De ce ramane email-ul cel mai eficient canal de comunicare business?

Este personal. Email-ul faciliteaza comunicarea confidentiala si este mai eficient decat abordarea telefonica sau reclama postala, pentru a ajunge la oameni aflati pe piete de business internationale sau din diferite zone sau continente.

Cititi in continuare despre "Construirea unei baze de date pentru email marketing (Infografic)" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: segmentare marketing email marketing baza de date reala ghid baza de date email
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google