Ce trebuie sa cunoasca vizitatorii inainte de a-ti da adresa lor de email

12 august 2014

Sa strangi o baza de date in mod organic, in email marketing, poate fi unul dintre cele mai grele lucruri. Vizitatorii sunt mult mai reticenti in a-si lasa adresa de email, si asta din cauza spam-urilor cu care sunt bombardati in fiecare zi.

Cum procedezi ca sa castigi increderea unui vizitator si sa-l determini sa-ti dea adresa lui de email? Este esential sa ii furnizezi trei lucruri:

Ce am eu de castigat? (What’s in it for me?)

Aceasta este intrebarea pe care toti ne-o adresam in momentul in care cineva ne cere adresa de email: ce am eu de castigat din asta?

Daca vizitatorul respectiv ar beneficia de reduceri semnificative de pe urma ofertelor tale, nu o sa mai tina cont de niciun spam si se va abona la newsletterul tau. Pe de alta parte, daca oferi lectii de crosetat mileuri, iar ei nu au niciun interes fata de acest lucru, nici nu mai conteaza cat de buna este campania ta de marketing.

Pentru a folosi acest principiu in mod eficient, trebuie sa concepi o oferta de nerefuzat. Asigura-te ca vizitatorul cunoaste acest lucru din momentul in care se aboneaza si ca va beneficia de ceva care chiar o sa-l ajute. Cu cat valoarea perceputa a ofertei este mai mare, cu atat mai bine. Inspira-te din ofertele pe care le-ai mai facut in trecut si care au avut rezultate remarcabile sau poate chiar din oferte cu care concurenta a avut de castigat.

Cititi mai multe despre "Ce trebuie sa cunoasca vizitatorii inainte de a-ti da adresa lor de email" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: email marketing optimizare campanie email abonare email
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google