Ce este bounce rate-ul intr-o campanie de email marketing si cum il manageriezi

24 martie 2015

Email-urile returnate sunt precum vasele nespalate, in campania ta de email marketing – le poti ignora o vreme, dar mai devreme sau mai tarziu incep sa dea pe afara. Si apoi chiar o sa ai o problema.

Sa te ocupi de email-urile returnate poate nu e lucrul care iti place cel mai mult din stategia ta de online marketing, insa mentinerea unei liste curate este esentiala pentru a trimite in continuare campanii de succes cu o rata de raspuns buna.

Iata cateva informatii cate te vor ajuta sa manageriezi rata de bounce.

Ce inseamna rata de bounce in email marketing?

Rata de bounce iti arata cate email-uri nu au fost livrate din totalul listei tale. Exista cateva motive pentru care e posibil sa ai o rata de bounce, insa este important ca nu toate ratele de bounce sunt la fel, prin urmare trebuie sa le tratezi diferit.

Soft bounce versus hard bounce

Soft bounce-ul este de obicei o problema temporara si poate include:

  • O problema legata de incarcarea prea mare a serverului destinatarului
  • O casuta postala plina
  • Auto reply sau mesaje care spun ca persoana respectiva nu se afla la birou

Cititi in continuare despre "Ce este rata de bounce intr-o campanie de email marketing si cum o manageriezi" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: bounce rate email email marketong bounce rate soft bounce hard bounce
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google