Ai un magazin online? Atunci citeste acest ghid: Tactici de marketing folosite in comertul online

20 aprilie 2015

Ai deschis un magazin online nu cu mult timp in urma, ai pus la punct toate detaliile legate de procesarea comenzilor si a platilor si esti pregatit sa accepti ca pentru o perioada volumul comenzilor si al traficului pe site va fi scazut.

Dar a mai trecut un timp si nu ai vazut nicio schimbare notabila. Acelasi volum de vizite sau vanzari, dar cu siguranta iti doresti mai mult (doar asta e scopul pentru care ai lansat magazinul online) si te intrebi cum poti sa treci la un nivel superior.

Indiferent de traficul pe care il ai pe site, daca nu poti convinge vizitatorii, sa ii convertesti in clienti, cu siguranta nu vei vedea nici cresterea pe care ai preconizat-o la inceput.

Iata niste sfaturi pe care le poti implementa pentru a capta si castiga interestul publicului tau tinta dar si pentru a creste vanzarile.

1. Retargetarea

Ce inseamna de fapt? Retargetarea se refera la urmarirea pasilor pe care ii face un vizitator, ce produse a vazut si sa-i afisezi ulterior reclame cu aceste produse vizitate de fiecare data cand se afla pe un site.

Din moment ce ai un numar mic de cumparatori, retargetarea constanta le reaminteste vizitatorilor de prezenta companiei tale si cum pot produsele tale sa le faca viata mai frumoasa.

Vizitatorii care au fost retargetati cu reclame au sanse cu 70% mai mari de a converti in magazinul tau online.

Cititi in continuare despre "Tactici de marketing folosite in comertul online" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: ghid magazin online crestere vanzari magazin online targetare magazin online
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google