9 ponturi pentru a avea succes pe Pinterest

23 ianuarie 2015

Revenim cu un nou articol dedicat postarilor pe retelele sociale, iar astazi va propunem sa ne concentram asupra unui anumit tip de interactiune si comunicare: social media vizuala.

Pinterest este o retea sociala foarte vizuala. Daca in Facebook gasesti de toate, de la stiri, poze, filme, postari diferite ale prietenilor sau a paginilor business pe care le urmaresti, la Twitter ai foarte mult text concentrat in postari de maxim 140 de caractere, in Pinterest gasesti numai imagini. Ai sa fii surprins sa afli ca majoritatea celor care folosesc Pinterest-ul sunt femei, deci ai asigurata o nisa numai buna pentru business-ul tau.

1. 92% dintre pinn-uri sunt facute de femei si tot ele insumeaza 80% din totalul utilizatorilor, asa ca daca audienta ta este in majoritate de tip masculin, este posibil ca alte platforme sociale sa ti se potriveasca mai bine. Pe de alta parte, iti poti face cunoscut brand-ul catre femeile care au un cuvant de spus in privinta achizitiilor in familie.

2. Cand vine vorba de Pinterest, industria ta conteaza. Daca afacerea face parte din industria alimentara, DIY (Do It Yourself)/artizanat, a decoratiunilor, te afli exact acolo unde trebuie. Majoritatea pozelor care sunt pinn-uite aici exact din categoriile acestea fac parte.

3. Construieste-ti sectiunea “Despre tine” cu indemanare si nu uita sa incluzi si un link catre site. Pinterest este al doilea ca marime care aduce trafic, asadar include in fiecare descriere cuvinte cheie sau in denumirile board-urilor.

4. Cunoaste-ti audienta si mai ales ce cauta pe Pinterest. In acest fel poti acorda mai multa atentie preferintelor acestora.

Cititi in continuare pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: ghid pinterest ponturi pinterest retele de socializare email marketing
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google