8 indicii care iti arata ca este timpul sa apelezi la o agentie de marketing

4 iunie 2014

Multi dintre cei care si-au deschis o afacere au inceput pe cont propriu. Uneori este din necesitate, alteori este pentru ca asa au dorit. Cu timpul, va trebui sa incepeti sa delegati sarcinile sau sa cereti ajutor. Poti incepe cu o persoana pe partea de suport, cu angajarea unui vanzator si angajarea unui reprezentat al serviciului de clienti.

Nu la mult timp dupa aceste angajari in posturi cheie, vei incepe sa te intrebi daca ai putea obtine rezultate mai bune in marketing daca vei apela la o agentie de marketing. Dar cum vei sti ca a venit timpul sa te opresti din ceea ce faceai de unul singur? Iti prezentam 8 motive ca sa stii ca a venit timpul pentru asta.

1. Vanzarile au stagnat

Daca sunteti sigur ca este o piata pentru produsul sau serviciul vostru si sunteti increzatori ca echipa de customer service, echipa de vanzari sau preturile sunt perfecte, problema cu stagnarea vanzarilor poate fi din cauza unei campanii ineficiente de marketing. Un mod simplu de a o spune? Multe agentii de marketing ofera o analiza gratuita. Alege una dintrele ele!

Vor arunca o privire asupra a ceea ce faci acum si iti vor oferi niste sugestii pentru imbunatatirea lucrurilor. Vei avea sentimentul ca marketing-ul te tine in loc sau ca te trage inapoi si din fericire, este si  un semn care iti va indica cu care agentie ar trebui sa incepi sa lucrezi.

2. Tot nu s-a terminat

Am inteles. Faceti cinci lucruri odata iar atentia vi se indreapta catre acele lucruri care va platesc facturile imediat sau care ard. Deoarece marketing-ul necesita timp si strategie, asta ar insemna sa nu mai aveti timp si de altceva. Deoarece marketing-ul este singurul lucru pe care o agentie de marketing il face, ei se pot ocupa prioritar de problema voastra.

Cititi mai multe despre "8 indicii care iti arata ca este timpul sa apelezi la o agentie de marketing", pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: agentie marketing ghid marketing online online marketing specialist
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google