7 sfaturi pentru postari mai bune pe Twitter

9 ianuarie 2015

Va promiteam, la sfarsitul anului trecut, o serie de articole despre do’s and don’ts in social media marketing pe care sa le aplici in business-ul tau.
Daca data trecuta am vorbit despre reteaua de socializare Facebook, astazi vreau sa continui cu Twitter-ul. Pentru cei care nu vor sa se piarda printre pozele din vacante ale prietenilor sau filmulete cu pisici si bebelusi, Twitter-ul este reteaua ideala de petrecere a timpului. Postarile scurte si la obiect, informatia punctuala, si-au castigat cu repeziciune adepti.

Sa revenim la ce poti face tu ca sa-ti promovezi afacerea cat mai bine pe Twitter si cum sa-ti atragi lead-urile pe care vrei sa le transformi in clienti.

1. Defineste obiectivele pe care vrei sa le obtii pe Twitter.
Pentru cei mai multi patroni de afaceri, a se afla pe Twitter inseamna interactiunea cu clientii dar si cu persoane influente din domeniul in care activeaza. Informatiile postate in retea se pot distribui cu repeziciune.

2. Construieste o buna descriere a firmei.
Acorda timp pentru a gasi cuvintele potrivite pe care sa le folosesti pentru a descrie ceea ce faci si cu ce poti sa-ti ajuti potentialii clienti. Nu uita sa adaugi link-ul catre site-ul firmei si eventual un camp pentru ca cei interesati sa poata cere o oferta de pret. Nu uita de sigla companiei, care va face profilul usor de identificat atunci cand cineva te cauta in reteaua respectiva.

3. Alege persoanele pe care vrei sa le urmaresti.
Iti poti crea lista cu persoane pe care care vrei sa le urmaresti si cu care sa interactionezi. Nu uita sa adaugi persoanele influente din domeniu sau jucatorii cheie din industrie pentru a fi la curent cu ultimele noutati.

Cititi in continuare despre "7 sfaturi pentru postari mai bune pe Twitter" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: sfaturi twitter utilizare twitter ghid twitter mailagent email marketing
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google