4 greseli in email marketing care pot fi evitate foarte usor

8 august 2014

Este frustrant pentru un email marketer sa vada o greseala de ortografie in subiectului unui email al celei mai recente campanii, dupa ce a apasat butonul “trimite”. Cu totii facem greseli gramaticale sau de ortografie din cand in cand (sa nu mai mentionam de link-uri goale, tag-uri lipsite de personalizare sau imagini lipsa).

Totusi, exista si alte greseli pe care le poti face, dar care pot fi evitate cu un pic de cunostinte in marketing si experienta.

Pentru a evita aceste lucruri, trebuie sa stiti ceva despre ele. Ceea ce urmeaza sunt patru greseli in email marketing pe care le-ati putea face in campaniile voastre si ponturi despre cum le puteti evita.

  1. Un titlu de subiect prost ales

Un subiect de email prost ales va poate “ucide” toata campania de email marketing. Un titlu trebuie sa atraga si sa ofere valoare pentru persoana care il primeste, sau nici macar nu il vor deschide. De fapt, pot fi atat de deranjati incat se pot dezabona.

Cu toate ca email marketing-ul poate fi foarte eficient, un subiect precum “Deschide acum” sau “Da click” nu ii spune nimic celui care il primeste despre cat de grozav este emai-ul pe care l-ati conceput pentru el. Pentru a concepe un subiect bun poate suna simplu si de bun simt, insa e mult mai greu pe cat pare.

Cititi mai multe despre "4 greseli in email marketing care pot fi evitate foarte usor" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: greseli email marketing reguli email marketing campanie emaiil marketing mailagent
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google