4 Solutii pentru mailuri tranzactionale mai bune

de Redactia Hit | 17 decembrie 2013

Email marketingul inseamna mult mai mult decat sa trimiti newslettere lunare si informatii de vanzari, deoarece fiecare email inseamna un actual client sau unul potential, care la randul lor inseamna atat sansa de a-ti demonstra valoarea, cat si posibilitatea cresterii vanzarilor.

In momentul in care continutul newsletterului tau este de interes, emailurile pe care le trimiti catre baza ta de date pot ajunge chiar si la fosti clienti, pe care ii poti astfel recastiga.

Mesajul pentru abandonarea cosului de cumparaturi online

In magazinele virtuale, gradul de abandonare a unui cos de cumparaturi cu produse in el este de peste 60%. Tradus in bani, aceasta cifra inseamna o suma destul de importanta pe care magazinul ar fi putut sa o obtina, dar a pierdut-o pe ultima suta de metri.

Ii poti aduce pe acei clienti inapoi pe pagina de finalizare a cumparaturilor: daca au cont pe site-ul tau le poti trimite cate un email prietenos de reamintire ca au lasat ceva in cosul de produse. Cea mai indicata perioada pentru trimiterea acestui tip de mesaje este la o zi sau doua dupa ce clientul a parasit pagina fara finalizarea comenzii. Astfel le poti reaminti ca au uitat in cos produse care ii asteapta.

De cele mai multe ori, clientii fie parcurg pasii pana la pagina de finalizare a comenzii pentru a vedea costurile care inclus si transportul, fie sunt distrasi de altceva.

Cititi mai departe despre importanta "Email-ului de confirmare a comenzii" pe MAILAGENT.RO

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: mailagent comert online marketing marketing online magazine online ghid online marketing
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google