13 ponturi esentiale despre copywriting care te vor ajuta sa cresti in motoarele de cautare in 2014 (Infografic)

25 iulie 2014

Incercarea de a respecta factorii de clasament in Google va poate face sa va simtiti ca si cum ati lucra cu un sef care este imposibil de multumit. Nu conteaza cat de mult te straduiesti sa iti dai seama care este exact lucrul pe care gigantii din motorul de cautare il vor. Iar in final cand crezi ca ai descoperit ceea ce trebuie, Google pare sa se suceasca iar si refuza sa dezvaluie crieteriile sale.

Din nefericire, se pare ca Google nu are de gand sa faca publice secretele sale asupra listei de factori de ranking prea curand. Totusi, poate ca tocmai algoritmul de ranking al lui Google este un secret, poate fi in avantajul marketerilor dedicati pe content. Conform celor afirmate de Rand Fishkin “SEO este puternic tocmai din cauza ca este greu de prezis si de masurat. Daca nu ar fi fost, multi oameni ar fi investit mult mai mult, iar domeniile ar fi fost si mai competitive decat in prezent. Faptul ca sunt greu de prezis/urmarit ca si calitate, este un avantaj in multe alte moduri .”

Poate ca Fishkin are dreptate, tocmai ca toata munca voastra si toate eforturile de a tine pasul cu algoritmul Google si cu schimbarile acestuia, sunt mai bine decat alternativa. Chiar si in cazul acesta, nu ar fi bine sa aflam cate ceva din interior pentru a sti cum sa-ti optimizezi continutul pentru cautarile Google bazate pe actualele criterii.

Cititi mai multe despre "13 ponturi esentiale despre copywriting care te vor ajuta sa cresti in motoarele de cautare in 2014 (Infografic)" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: factori de ranking seo copywriting ranking google
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google