10 site-uri de unde poti afla informatii despre potentialii clienti inainte de a-i contacta

20 octombrie 2014

Este indicat ca, inaintea oricarui telefon pe care il dai unui prospect (viitor client), sa iti faci temeinic temele si sa afli cat mai multe despre acesta. Desigur, unele retele sociale sunt mai eficiente, insa cu fiecare cercetare efectuata, esti cu un pas mai aproape de scopul dorit.

Cea mai mare greseala pe care un reprezentant de vanzari ar putea sa o faca este sa dea telefoane la rece, cand Google este atat de la indemana pentru toata lumea, fara a lua in calcul si retelele sociale. A pune mana pe telefon si a suna un client fara a avea nicio informatie despre acesta poate fi enervant pentru interlocutor si te poti trezi ca iti va inchide telefonul fix la mijlocul propozitiei. Fii sigur ca nu vei obtine o intalnire, ca sa nu mai vorbim de semnarea unui contract.

Este foarte probabil, ca printre multitudinea de lucruri pe care un vanzator le are de facut in fiecare zi (completat de rapoarte, intalniri, etc.), sa fie greu sa bifeze toata lista de mai jos. Insa macar cateva din cele 10 este bine sa le verifici inainte de a porni la drum. Cu cat iti personalizezi mai mult conversatia, cu atat mai multe sanse ai ca sa ii captezi interesul si in final sa obti o intalnire.

1. LinkedIn

LinkedIn a devenit o mina de aur pentru a face cercetari in privinta unui prospect. Daca vrei sa faci o singura verificare inaintea unui telefon, atunci LinkedIn este locul de unde trebuie sa incepi.

Cauta-ti viitorul cumparator si verifica fiecare din urmatoarele domenii din profilul lor:

  • Experienta la jobul curent: cei mai multi oameni isi trec atributiile primare sau proiectele majore la care au lucrat. Iti poti face o idee despre ceea ce intra in jurisdictia lor, si ce nu.
  • Experienta la joburile anterioare: Adapteaza-ti mesajul pe care vrei sa il transmiti bazandu-te pe istoricul joburilor lui anterioare. Este prima data cand ia aceasta decizie de achizitionare sau a mai facut-o si in trecut?
  • Cu cine este conectat: Daca aveti o persoana cu care sunteti amandoi conectati, asigura-te ca aduci vorba despre asta in discutie si intreba-l de unde o cunoaste.
  • Grupuri: Da un click pe grupurile din care face parte si vezi despre ceea ce discuta.
  • Activitati recente: Arunca o privire peste ceea ce a share-uit recent si unde.

 

Cititi mai multe despre "10 site-uri de unde poti afla informatii despre potentialii clienti inainte de a-i contacta" pe MailAgent.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: marketing online email marketing mailagent
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google