10 moduri de optimizare a email-urilor pentru atingerea obiectivelor (Infografic)

23 mai 2014

Lasand la o parte disputa din ultimii ani conform careia “email-ul a murit”, credem ca email marketing-ul a ramas prima optiune a marketerilor, in ceea ce priveste strategia de marketing.

Conform Sikich, 70% dintre marketeri considera email-ul ca avand un rol mai mult decat bun pentru ROI si 62% dintre marketerii B2B au in plan sa continue alocarea de fonduri pentru email marketing.

Dar a ramas email-ul una dintre cele  mai eficiente moduri de atragere a clientilor sau a devenit un canal suprasaturat si mult prea uzat? In plus, considerand ca marketerii au trimis 838 bilioane de email-uri in 2013, cum puteti fi siguri ca oamenii inca mai deschid si interactioneaza cu email-urile tale?

Infograficul conceput de cei de la Sikich se refera la eficacitatea email marketing-ului in mediul digital actual, precum si 10 sfaturi pentru a va ajuta sa va organizati mai bine strategiile viitoare.

Cititi mai multe despre "10 moduri de optimizare a email-urilor pentru atingerea obiectivelor (Infografic)" pe MailAgent.ro

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: optimizare email email marketing infografic email content
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google