Warner Bros va lansa Mortal Kombat cu online pass

de Cristina Enescu | 31 martie 2011

Warner Bros. ar putea adopta aceeasi strategie ca si cei de la Electronic Arts si THQ cand vine vorba de vanzarea jocurilor folosite.

Potrivit Joystiq, cand Mortal Combat va ajunge pe 9 aprilie pe rafturile magazinelor, box-ul sau va contine un token “online pass”, care va trebui utilizat pentru a putea juca online.

Compania planuieste sa aplice aceeasi metoda si pentru jocurile F.E.A.R. 3 si Batman: Arkham City. Cel din urma nu va beneficia de suport multiplayer, prin urmare token-ul va oferi acces catre alt tip de continut.

Conform surselor celor de la Joystiq, informatia provine dintr-un email trimis de Warner Bros catre retaileri.
 
Potrivit companiei, Mortal Combat, care va fi disponibil pe PS3 si Xbox 360 va include un cod de inregistrare care va putea fi folosit o singura data, si care le va oferi jucatorilor acces la toate modurile online din joc.

Gamerii care nu vor avea un cod vor beneficia de un free-trial de doua zile, urmand ca apoi sa poata cumpara modulele online pentru 800 MS de pe Xboz LIVE Marketplace si 9.99 dolari de pe PlayStation Network.

Sursa

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google