Forging Europe - joc de strategie creat de doi romani

de Cristian David-Matei | 18 martie 2013

Forging Europe este un joc de strategie pe ture dezvoltat de doi programatori romani, Adriana Belea si Vlad Dragomir. Ambii sunt absolventii ai Universitatii Politehnica din Bucuresti, Facultatea de Automatica si Calculatoare. Titlul are mari sanse sa fie un joc de succes in momentul in care va fi gata, insa dezvoltatorilor le lipseste finantarea pentru a putea duce proiectul la bun sfarsit.

Pasionati de jocuri, Adriana si Vlad au inceput dezvoltarea Forging Europe la inceputul anului 2012. Ei au fost inspirati de jocuri de masa europene ca Agricola, Catan si 7 Wonders.

Forging Europe este programat in DirectX 10 si este compatibil cu Windows 7, Windows Vista si Windows 8.

Ca jucator, esti conducatorul unui mic regat pe care il dezvolti in timpul erelor medievala si renascentista, intre anii 600 si 1800, pana la inceputul erei industriale. Obiectivul este sa iti dezvolti economia, tehnologia, cultura si teritoriul. Jocul se incheie printr-o infrangere sau mai multe tipuri de victorii: devii cel mai mare imperiu continental sau colonial din istorie, sa ai tehnologia si economia de neoprit sau sa lasi o amprenta in istorie prin cultura, religie si legislatie.

Jocul are un sistem unic de vasalitate care iti permite sa te concentrezi doar pe o provincie a regatului tau. Celelalte regiuni sunt administrate de lorzi pe care nu ii controlezi direct, ci ii poti instrui sa urmeze anumite cai. Acest lucru inseamna ca vei controla doar un singur oras mare, capitala. Iar ca si conducator suprem al regatului, te implici in diplomatie, miscari de trupe, stiinta, religie, comert.

De asemenea, o caracteristica speciala in Forging Europe este sistemul de transport. Resursele obtinute de la vasali, din comert sau de la colonii, nu apar in mod magic in capitala. Ai nevoie de transport. Pentru aceasta, folosesti caravane terestre si vapoare pe mare.   

Bataliile dintre armate se dau pe harti speciale de strategie, mai mici. Fiecare jucator planifica miscarile trupelor pentru urmatoarea mutare, da ordinele unitatilor sale si isi incheie randul. Apoi, unitatile de pe campul de lupta executa simultan ordinele primite. Arcasii trag sageti, cavalerii se avanta, tunurile trag ghiulele si soldatii lovesc. Practic, fiecare tura are doua parti: dai ordine si vezi o lupta scurta in timp real.

Acest sistem de lupta prin mutari simultane este o caracteristica unica si face ca luptele din Forging Europe sa fie rapide, dinamice si tactice in acelasi timp.

In ceea ce priveste dezvoltarea si perspectivele de viitor, Adriana declara: "Ne-am apucat de proiect la inceputul anului trecut si am muncit un an full time ca sa ajungem cu el in stadiul actual. Avem o baza solida pe care sa dezvoltam jocul in continuare, dar am ramas fara finante. Acum cautam un publisher/finantator care sa ne sustina inca un an. Avem ceva perspective, dar daca nu reusim sa ajungem la o intelegere, probabil o sa recurgem la crowdfunding."

Puteti afla mai multe detalii despre proiectul celor doi programatori de pe pagina de Facebook a Forging Europe.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: joc forging europe dezvoltare forging europe
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google