Yahoo se bate cu Google: lanseaza competitia lui Google Instant

de Laurentiu Crisu | 24 martie 2011

Yahoo planuieste sa isi upgradeze motorul de cautare, prin lansarea unui serviciu care afiseaza rezultate in timp real, pe masura ce tastezi. Stim ca va suna cunoscut si ca sunteti deja familiarizati cu acest tip de instrument si asta pentru ca Google l-a scos deja pe piata inca de anul trecut, sub denumirea Google Instant.

Produsul celor de la Yahoo, numit Search Direct, se afla in perioada de teste, iar potrivit companiei, va oferi “o experienta de cautare rapida si simpla, care depaseste sfera hiperlink-urilor.”

Yahoo Search Direct isi propune sa se axeze pe raspunsurile directe, nu pe pagina de rezultate.

“Redefinim procesul de cautare si afisam proeminent raspunsurile directe acolo unde se iau decizii de cautare,” a declarat Shasi Seth, reprezentant Yahoo. 

In prezent, Yahoo are o cota de piata de 16 procente din cautari, valoare inregistrata atat in luna ianuarie, cat si februarie. In aceeasi perioada, Bing a inregistrat o crestere de 0.6 procente, de la 13 la 13.6%.

Incepand de astazi, serviciul este disponibil pe pagina de Search a Yahoo

Cand Google a lansat Instant Search, acelasi reprezentant Yahoo le-a reamintit internautilor printr-o postare pe blog ca Yahoo a fost primul care a lansat un feature instant search in 2005.

“Desi tehnologia a fost prea timpurie pentru unii, iar rezultatele prea coplesitoare pentru altii, Yahoo a completat o cerere de patentare si a continuat sa ofere inovatii in experienta de cautare.”

Sursa  

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer