Wall-Street isi schimba infatisarea

de Vasile Damian | 27 noiembrie 2006

Wall-Street, liderul publicatiilor de business online, isi schimba 'look-ul' si mizeaza pe o audienta foarte atractiva pentru advertiseri si, totodata, pe o piata de publicitate online estimata pentru 2007 la aproximativ 12 milioane de euro.
Relansarea Wall-Street intr-un format mai atractiv a fost pregatita inca din septembrie. Practic, site-ul a fost refacut integral, iar acest proces a durat chiar mai mult decat conceperea unui site de la zero intrucat a presupus si refacerea tuturor functionalitatilor implementate treptat, pana in prezent. Potrivit lui Mihai Seceleanu, Managing Partner al Internet Corp, costul realizarii unui site nou poate varia intre cateva sute si cateva mii de euro, sau chiar mai mult – in functie de functionalitati, structura, design si, nu in ultimul rand, de client si furnizor.

 

Piata romaneasca de publicitate online, cifrata acum la sase milioane de milioane de dolari, va creste in fiecare an, considera Mihai Seceleanu. “Cred ca in 2007 piata de publicitate online se va situa in jurul valorii de 10-12 milioane de euro (valoare neta). Este doar o parere, bazata insa pe trendul ultimilor ani, in ultimii trei inregistrandu-se dublari consecutive ale pietei,” apreciaza acesta.

 

La momentul de fata, pe acest segment sunt prezenti atat playeri din mediul traditional (trusturile Ringier, MediaPro si Intact/Antena1) cat si grupuri al caror core-business este publishingul excluisv online (InternetCorp, Vodanet, Imedia). Audienta publicatiilor online de business este foarte atractiva pentru advertiseri (de exemplu, 45% dintre cititorii Wall-Street sunt pe un nivel de cariera de middle sau executive management), o cota importanta din bugetele destinate promovarii online fiind orientate catre aceasta nisa. “Tocmai de aceea cred ca in 2007 vor creste audientele publicatiilor online existente, concomitent cu aparitia noi jucatori pe piata si, totodata, cred ca va fi un an in care calitatea continutului si functionalitatile oferite vor face diferenta in privinta ierarhiei in topul publicatiilor online de business,” conchide Mihai Seceleanu.

 

Sursa: Wall-Street

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google