Vrei sa-ti cumperi masina ieftina? Da un "Like" pe Facebook!

de Bianca Dinu | 28 octombrie 2010

 

Divizia din Belgia a Skoda profita la maxim de oportunitatile de marketing pe care le ofera Facebook. Compania a venit cu o strategie remarcabila, care presupune ca fiecare “Like” primit din partea fanilor sa scada pretul unei masini.

Cat mai valoreaza un “Like” pe Facebook? Doi euro, potrivit Skoda. Desi numai un singur fan va putea intra in posesia masinii, este o idee care cu siguranta va fi agreata si de alte brand-uri – pentru ca, in incercarea de a scadea cat mai mult pretul masinii, utilizatorii isi invita cat mai multi prieteni – si astfel creste si numarul fanilor Skoda.

Daca, pana in prezent, companii precum Burger King sau iTunes au oferit cupoane si tichete in schimbul tweet-urilor, iata ca Skoda este primul brand important care atribuie o valoare monetara “Like-ului” Facebook. Iata ca “Like-urile” noastre au, in sfarsit, si alta valoare.

Speram ca aceasta strategie sa nu fie doar una temporara. Facebook ar putea transforma totul intr-un eveniment lunar in care sa ofere o masina model la un “Pret Facebook”. Ar fi mai mult decar suficient pentru a-si fideliza utilizatorii.

Sursa: Wall Blog  


 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google