Veniturile Twitter din publicitate nu se ridica la inaltimea asteptarilor

de Roxana Iorgulescu - Colaborator HIT.ro | 6 octombrie 2011

O privirea aruncata pe datele privitoare la vanzarile din publicitate realizate de Twitter releva faptul ca rezultatele obtinute nu se ridica la nivelul previziunilor analistilor interni.

Astfel, fata de cei 150 de milioane de dolari estimati, Twitter a inregistrat in anul in curs „numai” 139.5 milioane, aceasta situatie datorandu-se in mare parte problemelor create de lansarea intarziata a platformei self-service.

Aho Williamson, analist in cadrul eMarketer, a evidentiat faptul ca 60% din vanzarile similare inregistrate de Google si Facebook provin tocmai din aceasta noua formula de advertising.

Datele nu sunt insa tocmai descurajatoare pentru Twitter, ba dimpotriva, fata de anul trecut, vanzarile din publicitate au inregistrat o crestere de 210%, iar previziunile pentru perioada imediat urmatoare sunt mai mult decat optimiste: Twitter ar putea ajunge la 400 milioane de dolari pana in 2013.



Acesta este insa si rezultatul resurselor si eforturilor alocate domeniului publicitar, net superior anumitor concurenti ai sai de pe piata.

Importanta cresterii randamentului din advertising nu este deloc de neglijat, dar Twitter considera ca obiectivul sau prioritar este reprezentat de imbunatatirea continua a experientei utilizatorului. Acesta este motivul pentru care specialistii sai se concentreaza pe identificarea unor solutii menite sa simplifice serviciul de micro-blogging, acordand concomitent o atentie sporita utilizatorilor.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google