STUDIU: 40% dintre telespectatori folosesc simultan si o retea sociala

de Radu Eftimie | 21 septembrie 2011

Mai recent, daca o emisiune TV este intersanta si vrei sa anunti pe altcineva de existenta ei, nu mai pui mana pe telefon pentru a suna persoana respectiva, ci folosesti o retea sociala pe internet, potrivit unui studiu realizat de Ericsson ConsumerLab si citat de Wall-Street.ro.

Studiul, realizat de compania Ericsson ConsumerLab, releva faptul ca televiziunea a devenit un subiect bun de discutat chiar in timpul emisiunilor vizionate. Drept pentru care continutul emisiunilor televizate nu mai este discutat la telefon, dupa modelul "clasic", ci prin retelele sociale.

In plus, unii mai folosesc retele sociale specifice, precum gomiso.com si getglue.com, specializate in impartasirea catre prieteni a filmului sau serialului urmarit in acel moment. Dincolo de un "checkin" pe o asemenea retea, postarea respectiva apare si pe Facebook si Twitter.

Studiu: 40% dintre telespectatori folosesc simultan si o retea sociala

Continutul TV vizionat este discutat cu apropiatii prin Twitter si Facebook, astfel ca peste 40% dintre respondentii studiului au admis ca folosesc aceste retele chiar in timp ce se uita la televizor.

De luat in seama este si faptul ca 60% dintre cei care se uita la televizor intr-un anumit moment, navigheaza simultan si pe Internet.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google