Rupert Murdoch - regrete tardive vizand gestionarea MySpace

de Roxana Iorgulescu - Colaborator HIT.ro | 25 octombrie 2011

Rupert Murdoch, ce ocupa in prezent fotoliul CEO in cadrul News Corp, a declarat ca MySpace a fost slab gestionat din toate punctele de vedere, astfel incat esecul a fost inevitabil.

Achizitionat cu 515 milioane de dolari, MySpace a inregistrat intr-o prima faza un succes spectaculos. Dar, odata cu trecerea timpului, sa alunece pe o panta abrupta, care l-a cufundat in anonimat.

"Am facut o greseala uriasa – puteam sa fi vandut MySpace cu 6 miliarde de dolari la doar o luna dupa achizitie", a declarat Murdoch. El a subliniat ca acest capitol intunecat se datoreaza in exclusivitate persoanelor care au gestionat proiectul si deciziilor lor complet neinspirate.

Pe scurt, intalnirea in care a facut aceasta declaratie s-a desfasurat intr-o atmosfera tensionata. Murdoch a pus in repetate randuri degetul pe rana, scotand in evidenta pierderea suferita de News Corp, in momentul vanzarii MySpace cu doar 35 de milioane de dolari.

Un pret cu adevarat mic, care ar putea servi drept lectie manageriala pentru viitor. In mod special, deoarece News Corp trece printr-o perioada marcata de dificultati, pe fondul unor investitii neinspirate si implicarii intr-o aventuroasa istorie de telephone-hacking, care i-ar putea slabi potentialul.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google