Romanii se imprietenesc pana si cu brandurile pe Facebook

de Radu Eftimie | 28 septembrie 2011

Consumatorii romani apreciaza comunicarea companiilor atat prin publicitatea online cat si prin social media, arata un studiu realizat de GfK pentru iQads.

"Retelele sociale sunt foarte cunoscute in randul utilizatorilor de Internet din mediul urban. Astfel, 87% din respondentii studiului au un cont pe cel putin o retea sociala, iar dintre acestia 89% au cont de Facebook", arata studiul.

Documentul mai releva faptul ca prezenta marcilor in mediile sociale "sunt bine primite de consumatori, acestea fiind recomandate de 40% dintre respondenti, prin impartasirea continutului." Utilizatorii romania de internet nu ezita sa se "imprieteneasca" cu marcile care sunt prezente pe Facebook, aproape doua treimi dintre cei care au cont in Facebook devenind fani sau dand like cel putin unei marci din reteaua sociala (63%).

Femeile si elevii sau studentii reprezinta categoriile cele mai predispuse la acest tip de comportament, probabil datorita dorintei de socializare si comunicare mai pronuntate, conchid cei de la GfK.

Romanii se imprietenesc pana si cu brandurile pe Facebook

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google