Ping – o noua retea sociala marca Apple

de Bianca Dinu | 2 septembrie 2010

Daca Facebook poate, de ce nu ar putea si Apple? Steve Jobs a prezentat astazi, in cadrul unui eveniment de presa, un produs cu totul nou pentru compania din Cupertino: o retea sociala.

Ping vine integrata in cea mai recenta versiune a software-ului iTunes si, asemeni Facebook, Twitter sau MySpace, le permite utilizatorilor sa isi faca liste de prieteni, sa isi creeze profiluri detaliate sau sa isi impartaseasca pasiunile.

In plus, noua retea sociala vine concentrata pe ideea de muzica, astfel ca utilizatorii pot alcatui liste cu preferintele muzicale ale prietenilor, cu concertele la care vor merge sau cu artistii preferati.

Potrivit analistilor de la firma de cercetare CCS Insight, noul serviciu reprezinta o “miscare ambitioasa”, care va fi o provocare, atat pentru MySpace, cat si pentru celelalte retele sociale.

"MySpace trebuie sa analizeze ceea ce inseamna aceasta lansare pentru ei.

Probabil vor avea in curand un competitor puternic in Ping.

Vor trebui sa gaseasca o cale pentru a se diferentia, pentru ca majoritatea utilizatorilor isi cumpara muzica de la Apple, iar Ping vine ca o extensie naturala”, a declarat Michael Gartenberg, partener la compania de cercetare de piata Altimeter.

Reteaua MySpace atrage cu preponderenta muzicienii, care folosesc site-ul pentru a-si impartasi propria muzica si a descoperi alti artisti.

Insa numarul de utilizatori a stagnat la 60 de milioane si multii au migrat catre alte retele sociale, precum Facebook.

Sursa: BBC News

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google