News Corp a vandut Myspace pentru 35 de milioane de dolari

de Cristina Enescu | 30 iunie 2011

News Corp debarcheaza reteaua de socializare Myspace in curtea celor de la Specific Media, o companie de advertising, in cadrul unei tranzactii de 35 de milioane de dolari.

Grupul condus de magnatul Rupert Murdoch va pasta numai 5% din actiunile companiei.

Pretul de achizitie este situat cu mult sub cele 100 de milioane de dolari, pe care News Corp spera sa le obtina pentru reteaua de socializare.

Termenii acordului nu au fost facuti publici, insa potrivit unor informatii ajunse pe Internet, jumatate din cei 400 de angajati ai Myspace vor fi concediati, iar top management-ul ar putea de asemenea sa mai ramana doar pentru o perioada interimara.

News Corp a cumparat Myspace in anul 2005, pentru suma de 850 de milioane de dolari. La acea vreme, site-ul reprezenta reteaua sociala cu cea mare crestere.

In decembrie 2008, Myspace a atins apogeul prin cei 75.9 milioane de vizitatori unici. Curand insa, Facebook a inceput sa domine, iar reteaua detinuta de News Corp si-a inceput declinul.

Starul pop Justin Timberlake este unul dintre actionarii Specific Media. Se pare ca artistul va juca un rol major in revitalizarea Myspace si transformarea intr-o destinatie pentru show-uri originale, content video si muzica.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google