Infografic: vezi "Profilul utilizatorului roman de Internet"

de Radu Eftimie | 14 martie 2012

Nevoia de informare in mediul online este in continua crestere, releva studiul "Profilul utilizatorului de Internet", ajuns la cea de-a treia editie si condus de Departamentul de Cercetare al TradeAds Interactive.

Astfel, exista o dinamica a acestei tendinte care se manifeta cel mai bine in domenii precum tehnologie, educatie, arta, cultura, societate.

Mai exact, domeniile, care au inregistrat cele mai spectaculoase cresteri ale interesului utilizatorilor, sunt: Tehnologia (+9.8% fata de 2010), Educatia (+8.6%), Arta, Cultura, Societate (+6.8%), Shoppingul (+6.4%) si Sportul (+5.7%).

Studiul realizat de TradeAds Interactive nu se limiteaza doar la aceste concluzii. Vedeti mai departe infograficul cu toate datele rezultate din sondajul "Profilul utilizatorului de Internet":

Romanii folosesc, in continuare, mediul online pentru a sociliaza, astfel ca in 2012, 41,9% dintre respondenti au declarat ca folosesc retelele sociale, fata de 30,1% in 2011. 

Comertul electronic este de asteptat sa ia amploare in urmatorii ani, dat fiind ca in 2012 numarul celor care cumpara si vand produse online a crescut cu aproximativ 30% fata de perioada similara a anului trecut (20,4% in 2012 fata de 15,3% in 2011).

Potrivit studiului "Profilul utilizatorului de Internet", gadgeturile se numara printre preferintele romanilor atunci cand vor sa acceseze Internetul. Se constata o scadere a numarului de PC-uri si desktopuri si o crestere importanta a accesului la Internet de pe laptopuri si notebookuri.

Conectarea pe dispozitivele mobile de tip smartphone/PDA  inregistreaza o evolutie spectaculoasa, inregistrand o cota de 15.2%, fata de 9% în 2011. 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google