Google News permite publicatiilor sa decida ce stiri promoveaza

de Roxana Iorgulescu - Colaborator HIT.ro | 25 august 2011

Sectiunea Google News a deschis portile (pentru moment doar in SUA), noului instrument intitulat Editors’ Picks, care faciliteaza personalizarea continuturilor in matricea de stiri.

Serviciul a fost testat deja in ultima perioada de mai multe nume sonore in domeniu, precum The New York Times, Reuters, BBC News si altele. Astfel, Google permite producatorilor de continut sa aiba un control ceva mai mare asupra promovarii materialelor.

Daca Google News s-a bazat dintotdeauna pe algoritm, iata ca introducerea de Editors’ Picks dezvaluie dorinta specialistilor lui Larry Page, de a satisface exigentele celor ce au asteptat cu rabdare oportunitatea interventiei umane pentru introducerea stirilor in universul Google.

„In baza datelor inregistrate in urma experimentelor efectuate in colaborare cu marii editori, raspunsul obtinut a fost pozitiv, atat din partea cititorilor cat si al editorilor, cei dintai fiind interesati sa selecteze stiri din surse de incredere, iar ceilalti apreciind oportunitatea de a obtine un trafic sporit pe propriile site-uri”, a explicat Yogita Mehta de la Google News

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google