Facebook ar putea testa publicitatea mobila din martie

de Radu Eftimie | 14 decembrie 2011

Facebook ar putea demara experimentele cu advertising-ul mobil in luna martie anul viitor, iar lansarea serviciului de publicitate mobila ar putea avea loc dupa prima oferta publica, arata un raport citat de Mashable.

Potrivit presei internationale, publicitatea pe Facebook se traduce prin aparitia in feed-urile de stiri ale utilizatorilor a micililor banere.

Facebook ar putea testa publicitatea mobila din martie

Advertiserii sunt extrem de interesati de colaborarea cu reteaua sociala in conditiile in care Facebook-ul are peste 800 de milioane de utilizatori, iar targetarea pe produse se poate face mult mai usor.

Trebuie precizat faptul ca advertising-ul mobil nu este inca la nivelul celui online, iar deocamdata se cauta mijloace eficiente de monetizare pentru noua generatie de publicitate.

Momentan, Google si Apple sunt doua dintre companiile care au reusit sa exploateze eficient acest domeniu.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google