Facebook ar putea fi fortat sa-si schimbe practicile de publicitate in Europa

de Radu Eftimie | 28 noiembrie 2011

Facebook este compania care a reusit sa urce in topul gigantilor IT extrem de repede si sa acumuleze profituri mari de pe urma publicitatii. Nu o data compania a fost acuzata ca vinde informatiile utilizatorilor sai catre advertiseri.

In Europa, se pare ca reteaua de socializare va trebui sa infrunte mai multe obstacole pe aceasta tema decat in Statete Unite. Comisia Europeana vrea sa interzica Facebook sa colecteze date despre clientii sai, scrie The Telegraph.

Facebook ar putea avea interzis la informatii precum opinii politice sau credintele religioase ale utilizatorilor sai, daca europenii decid acest lucru. Evident, este usor de zis si greu de facut, mai ales ca advertiserii pot subtiliza anumite informatii referitoare la activitatea utilizatorilor retelei sociale cu ajutorul unor programe sofisticate.

Facebook ar putea fi fortat sa-si schimbe practicile de publicitate in Europa

 

Oricum, Comisia Europeana nu poate actiona asupra practicilor advertiserilor si prin urmare a atintit toate armele asupra Facebook. Potrivit rezultatelor unei anchete demarate de Sunday Telegraph, absolut orice lucruri impartasesc oamenii pe Facebook, informatiile sunt urmarite de companii, stocate, iar continutul rezultat poate fi folosit in scopuri comerciale.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google