Cum poate noul CEO al Yahoo sa repuna compania pe picioare

de Redactia Hit | 14 noiembrie 2012

Noul CEO al Yahoo, Marissa Mayer, fosta angajata a Google, ar putea interveni in mod radical in viitorul Yahoo. Primele informatii despre schimbarile asupra companiei confirma faptul ca Mayer este determinata sa incerce toate variantele de business pentru a mai incetini macar din cresterea rivalului Google. Iar daca Yahoo vrea sa faca mai mult decat sa supravietuiasca s-ar putea sa fie nevoita sa recurga la unele mici compromiuri. Ce spuneti de un serviciu de mail de la Yahoo care sa semene si sa ofere macar o parte din beneficiile rivalului?

Marissa Mayer a fost nevoita sa aplice o strategie destul de rapida pentru readucerea pe picioare a Yahoo! Revenirea in forta a fostului gigant al internetului nu s-a petrecut inca, dar se pare ca noul CEO grabeste lucrurile.

Scriam la mijlocul lunii trecute ca Yahoo renunta pana la sfarsitul acestui an la operatiunile companiei din Coreea de Sud, ca parte a restructurarii companiei. O alta decizie luata de Mayer se refera la inchiderea serviciului koprol din Indonezia. Ce urmeaza? Probabil ceea ce promitea noul CEO Yahoo: "Simplificarea operatiunilor si concentrarea resurselor pe dezvoltare pe termen lung". Suna pompos si specializat, dar lucrurile sunt simple.

Recent, Marissa Mayer a explicat ca una dintre oportunitatile pe care Yahoo! le-a ratat a fost dezvoltarea serviciului Yahoo Mail. Noul CEO vrea sa repare acum aceasta "omisiune" a fostului management si s-ar putea ca in decembrie sa vedem un Yahoo Mail mult schimbat, atat ca grafica, dar mai ales ca  functionalitate.

Inainte de relansarea Yahoo Mail, spun surse citate de AllThingsD, vom vedea noul homepage al Yahoo, redesenat. Este o miscare inpsirata, chiar daca o regandire a homepage-ului Yahoo a avut loc acum aproximativ un an, oferind de atunci integrare excelenta cu serviciile de socializare ca Facebook si Twitter, dar si o interfata curata.

Referitor la serviciul de mail al Yahoo, totusi, lucrurile sunt mai complicate. Gmail-ul a crescut in ultima perioada extrem de mult, devenind cel mai mare serviciu de profil de pe planeta (dupa ce a depasit Hotmail). Pe scurt, Yahoo Mail are doua sanse: sa se inspire (intr-un mod inteligent si discret) din ce a facut Google pe partea de mesagerie text sau sa vina cu ceva atat de inovator incat sa recastige masele de utilizatori? Prima solutie pare cea mai simpla.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: yahoo vs google yahoo mail interfata noua marissa mayer yahoo schimbari yahoo mail
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google