VIDEO: Cum a evoluat Opera din 1998 pana acum

de Roxana Iorgulescu - Colaborator HIT.ro | 16 septembrie 2011

Opera Software, cu pasi marunti dar hotarati, abordeaza piata tehnologica intr-o varianta strategica mai putin spectaculoasa, dar care da rezultate remarcabile, in conditiile unei concurente acerbe.

In ciuda evolutiei plapande pe pc-uri, browser-ul Opera a devenit pe mobil, de-a lungul anilor, un veritabil lider. Momentul de aur a fost lansarea versiunii Opera Mini, in august 2005.


In prezent, aproximativ 16 milioane de utilizatori folosesc acest browser, ceea ce reprezinta circa 30% din totalul persoanelor ce detin solutii Opera pentru desktop. Cifrele indica un total de 200 de milioane de utilizatori activi.

Cresterea inregistrata de norvegienii de la Opera este evidenta, in ultimul an curba ascendenta a incasarilor asigurand profituri cu 47% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut. Valoarea neta a acestora atingand nivelul de 5,3 milioane de dolari la sfarsitul celui de-al doilea trimestru al anului in curs.

Cheia succesului sta in modul in care Opera a reusit sa fructifice acordurile incheiate cu operatorii, notorietatea brandului pe desktop/laptop, dotarile OEM pe mobil, dar si buna colaborare cu producatorii de dispozitive. De asemenea, conteaza si noutatile pe care le-a adus la fiecare versiune nou-aparuta.

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google