Cat mai are de trait email-ul business?

de Radu Eftimie | 21 decembrie 2011

Mai multi manageri de companii au inceput sa adopte ideea ca email-ul intern nu mai este destul de eficient pentru firmele pe care le conduc. Sa anunte acest lucru disparitia email-ului in mediul business? PCmag incearca sa raspunda la aceasta intrebare.

Primul manager care a ridicat problema eliminarii din organizatia proprie a email-ului intern a fost Thierry Breton, CEO si presedinte al Atos Origin.

Argumentul lui Breton era ca volumul de emailuri primite si trimise devenise nesustenabil pentru business. Un al doilea argument, care a inceput acum sa fie imbratisat si de alti manageri din lume, este ca intr-o companie se strange la un moment dat un volum impresionant de date, iar aceste informatii au nevoie la randul lor de manageriere, care inseamna, in definitiv, timp pierdut si bani irositi.

Ce alta solutie de comunicare este mai eficienta, insa, fata de emailul intern dintr-o companie?

Raspunsul este complex: sunt prea multe solutii alternative la email in acest moment incat sa se poate decide care este cea mai oportuna.

In concluzie, emailul intern folosit de companii mai are de "trait" o perioada. Dar nu prea mult. Totul tine de impunerea unei solutii de comunicare viabila si aplicabila la scara larga in mediul business.

 

 

 

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google