Black Friday - magazinele online si-au majorat vanzarile cu 325%

de Redactia Hit | 26 noiembrie 2012

Magazinele online care au implementat promotii pe 23 noiembrie 2012 – Black Friday – si-au majorat vanzarile cu 325% fata de ziua anterioara, conform datelor din sistemul PayU.

Fata de Black Friday din 2011, numarul mai mare de magazine participante la Black Friday a dus la o crestere a numarului de tranzactii de 104% pe 23 noiembrie 2012 fata de 25 noiembrie 2011, se arata intr-un comunicat.

Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de segmentul IT&C, romanii cheltuind vineri cu 307% mai mult pentru produse din aceasta categorie fata de alte zile ale saptamanii trecute. Din acelasi segment provine si tranzactia cu cea mai mare valoare, insumand 6900 de euro.

Alte cresteri importante au avut loc si pe segmentul site-urilor de reduceri (61%), jucarii, carti, bijuterii (20%) in timp ce cresteri moderate au fost observate in categoria fashion (8%).

In ceea ce priveste valoarea medie a unei comenzi cu plata online, cresteri semnificative s-au manifestat in industria IT&C, de la 118 euro la 138 de euro, in timp ce pentru alte categorii de produse, cosul mediu nu a inregistrat evolutii semnificative.

Recomanda   afisari

spacer
spacer
Articole similare
Citeste despre: vanzari black friday tranzactii black friday payu black friday
spacer
Opiniile cititorilor
spacer

Recomanda pe Google